Niektoré Vaše otázky sa dosť často opakujú, ak máte otázku ktorú nám chcete položiť, môžete tak urobiť prostredníctvom mailu, je však dosť možné že túto otázku dostávame oveľa častejšie a rozhodli sme sa ju zaradiť do Najčastejšie kladených otázok.

Policajtka Je možné vrátiť tovar?
Áno, tovar je možné vrátiť do 14 kalendárnych dní od prijatia tovaru. Každý zákazník má nárok na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu. V takomto prípade nám stačí napísať mail a upozorniť nás že odstupujete od zmluvy bez udania dôvodu.

Tovar je potrebné zabaliť tak aby sa nepoškodil a odoslať ho k nám. Vrátený tovar musí byť bez známok používania, poškodenia, v pôvodnom balení (originálna krabička alebo obal) a s pripnutými štítkami. V opačnom prípade nebude vrátený tovar prijatý, tak ako je písané v obchodných podmienkach.

Ako si mám vybrať správnu veľkosť tovaru?
Na stránke máme umiestnené všetky veľkostné tabuľky. Stačí si vybrať konkrétny tovar a pozrieť si naše veľkostné tabuľky. Tabuľky nájdete pri produkte.

Ako dlho trvá dodanie tovaru?
Dodanie tovaru u nás trvá najčastejšie od 3 do 28 dní. Väčšinu objednávok odosielame do 5 dní od objednávky. Vo výnimočných prípadoch odosielame tovar do mesiaca. Pri každom produkte máme napísanú dodaciu dobu, ktorá je platná.

Cez akú spoločnosť odosielate tovar?
Pushup.sk momentálne posiela prostredníctvom kurierskej spoločnosti UPS.

Môžete tovar zabaliť diskrétne?
Objednávky balíme do krabíc označených logom nášho obchodu a odosielame cez UPS. Na balíku je teda naša www adresa a telefónne číslo. Ak chcete dostať diskrétne, do poznámky pri objednávke nám napíšte "PROSÍM O DISKRÉTNU ZÁSIELKU". V tom prípade na balíku nenájdete žiadnu reklamnú lepiacu pásku. Takže naše balíku budú balené diskrétne.

chyžnaČo v prípade že som zabudol heslo?
Zabudnuté heslo nie je vôbec problém, na stránke môžete požiadať o obnovu hesla. Kliknite na ikonu váš účet a pod tlačidlom prihlásiť sa máte možnosť kliknúť na odkaz Zabudli ste heslo?

Koľko stojí poštovné?
V našom obchode vidíte konečné ceny, poštovné a balné sa pohybuje do 4€ a nad 69€ sa poštovné neplatí.

Je možné objednať tovar do zahraničia?
Tovar do zahraničia neodosielame, nemáme zmluvu na odosielanie tovaru mimo Slovenskú republiku. Z toho dôvodu by takéto poštovné pravdepodobne stálo viac ako samotný tovar.

Kto má prístup k mojím osobným údajom?
Všetky údaje ktoré poskytnete obchodu sa neposkytujú žiadnej inej strane, neposkytujeme Vaše meno, priezvisko, mail ani iný údaj nikomu ďalšiemu. Bližšie informácie môžete nájsť na stránke Ochrana osobných údajov.

Chcem dostávať novinky z obchodu?
Ak chcete dostávať maily o novinkách v našom internetovom obchode, máte možnosť zaregistrovať sa na našej stránke ako zákazník. Naším zákazníkom odosielame správy o novinkách raz za dva týždne.

Ako sa odhlásiť z odberu noviniek z obchodu?
V každej novinke ktorú Vám posielame máte na konci možnosť odhlásiť sa z odberu, ak tak urobíte odstránime Vás z odberu a už nebudete dostávať od nás žiadne správy.